![]() |
millet arabasına koyacak nos bulamıyo adam kasaya koyuya
|
waybe...
|
Bence Tamamen Fan Hizini YÜkseltmek İÇİn Ama AŞiri Devİr Hizi Fani Yakar...paylaŞim İÇİn TeŞekkÜrler
|
tesekkur
|
yok yaw en az 400 basıyodur ;) sağol kanka
|
bizim adultada bole bi sorver lazim aslinda paylasim icin sagol
|
bu pcde 500 kadran yoqsa aha bende burdayım. Süper soutma şeqli. Yannız çok soutunca donmaz mı parçalar? meraq ettim. Güzel paylaşım tşkler dostum..
|
abi
abi bu arabanın ekzozları yoq difransiyelide yoq:D
|
hehe helal olsun
|
walla bencede o pc i uçar
|
| Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 11:47 AM |
Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.