Arkadaslar bu nası bişr anlayıstır..Ne zman insanı insan olarak gormeyi ogreneceğiz..Komunistlere Kızıl Kopek deme hakkını kim verior sizlere..Onlar size ırkcı kopek dese ne diceksiniz..Bi insanın olumunu aglarken baska insanların olumunu kabullenmek cehalet ve canilikten baska hiç bişi değil..Yapmayın bole daha cok canlar ynaıor yapmayın..Artık insan olalım..
|