Tek Mesajı Görüntüle
Old 07-22-2006, 09:21 AM   #7
Resttt
Geçerken Uğradım
 
Üyelik Tarihi: Jun 2006
Yaş: 38
Mesajlar: 57
Teşekkür Etme: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Üye No: 14785
İtibar Gücü: 1480
Rep Puanı : 491
Rep Derecesi : Resttt is a glorious beacon of lightResttt is a glorious beacon of lightResttt is a glorious beacon of lightResttt is a glorious beacon of lightResttt is a glorious beacon of light
Cinsiyet :
Varsayılan

Arkadaslar bu nası bişr anlayıstır..Ne zman insanı insan olarak gormeyi ogreneceğiz..Komunistlere Kızıl Kopek deme hakkını kim verior sizlere..Onlar size ırkcı kopek dese ne diceksiniz..Bi insanın olumunu aglarken baska insanların olumunu kabullenmek cehalet ve canilikten baska hiç bişi değil..Yapmayın bole daha cok canlar ynaıor yapmayın..Artık insan olalım..
Resttt çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla