![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Dec 2006
Konum: KoCaELi
Yaş: 40
Mesajlar: 34,356
Teşekkür Etme: 21 Thanked 162 Times in 97 Posts
Üye No: 23848
İtibar Gücü: 8772
Rep Puanı : 54700
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Son dönemin gözde iş alanlarından çağrı merkezi sektöründe bir kişilik istihdam sağlama bedelinin 10 bin dolar olduğu kaydedildi
Bir kişilik istihdamın bedeli 10 bin dolar Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, Ümraniye'de hizmete açtıkları Global Bilgi Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi'ne ait 9'uncu hizmet binasının 10 milyon dolara mal olduğunu söyledi. Ciliv, "Çağrı merkezi sektörü istihdam yaratma açısından çok uygun bir sektör. Global Bilgi toplamda 5 bin 250 kişiye istihdam sağlıyor" dedi. Turkcell ve Global olarak üç büyük ilin dışında büyümeye ağırlık vereceklerini belirten Ciliv, sözlerini, "Bizim Erzurum'daki çalışmalarımız 50 çalışanla başladı ve şu an 650'e ulaştı. Bundan sonra da gönlümüz Güneydoğu'ya yatırımı artırmaktan yana" şeklinde sürdürdü. Yatırım yapacakları şehirleri belirlerken o şehirde üniversite olmasının önemli bir kriter olduğunu söyleyen Ciliv, çağrı merkezi sektöründe çalışanlar arasında üniversite öğrencilerinin büyük bir oran teşkil ettiğini vurguladı. Ciliv, "Telekom grevi sizin çağrıları etkiledi mi?" sorusu üzerine, telekom sektöründe sabit hattın yanında 3'üncü nesil teknolojilerin büyük bir avantaj sağlayacağını düşündüklerini ifade etti. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da, "Altyapımız yeterli düzeyde. Somut adım yok ama yurtdışından iyi bir proje gelirse değerlendiririz" dedi. Pekkan, bir kişiye istihdam yaratmanın bedelinin 10 bin dolar civarında olduğunu belirterek, sektörün kâr marjının yüzde 18-20 arasında değiştiğini kaydetti. Yatırımlarımızı Güneydoğu'ya kaydıracağız Türkiye'nin en büyük müşteri ilişkileri merkezi Global Bilgi ufkunu Güneydoğu'ya çevirdi. 1999'da tamamen Turkcell sermayesiyle kurulan ve pazarın yüzde 54'üne sahip olan müşteri ilişkileri merkezi Global Bilgi, yeni hizmet binasını Ümraniye'de açtı. Açılışta konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, yatırımlarının İstanbul, Ankara ve İzmir ile sınırlı kalmayacağını söyleyerek, "Bizim gönlümüz Güneydoğu'ya yatırımları arttırmaktan yana" dedi. |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|