www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

 
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 03-17-2008, 10:38 AM   #1
KoJiRo
Aşmış Üye
 
KoJiRo Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Konum: KoCaELi
Yaş: 40
Mesajlar: 34,356
Teşekkür Etme: 21
Thanked 162 Times in 97 Posts
Üye No: 23848
İtibar Gücü: 8776
Rep Puanı : 54700
Rep Derecesi : KoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan 'Hız kestik, yeniden gaza basacağız'

2002-2006'da 4 misli büyüdükten sonra 2007'de pek çok krizi yönetmek zorunda kalan Serpil Timuray, "Önümüzdeki 5 yılda iki kat büyüme hedefi koyduk" dedi..

Türkiye pazarında 10'uncu yılını dolduran Danone'nin Genel Müdürü Serpil Timuray, Ermeni krizi ve internette karalama kampanyasını kastederek, "Son iki yılda bir Türk genel müdür olarak manen çok üzüldüğüm bir süreç yaşadım. İnternetten karalama kampanyasının halkın yüzde 30'una ulaştığını ve onların buna inandığını gördük. 2008-2013 iş planını daha yüksek bazdan hazırlamayı tercih ederdim ama öyle olmayacak" dedi. Türkiye'ye 10 yılda 500 milyon YTL tutarında yatırım yaptıklarını anlatan Timuray şöyle devam etti: "Bunun bir kısmı da Tikveşli, Birtat ve Nestle'nin sütlü ürünler bölümünün satın alınması yatırımıydı. 2002-2006 çok yatırım yoğun bir dönemdi. Türkiye o dönemde Grup Danone'nin öncelikli yatırım pazarlarından biri oldu. Genelde o dönemde ortalama sütlü ürünler yatırım bütçesinin yüzde 10'u Türkiye'ye ayrıldı. Artık bundan sonra bu ulaştığımız seviyeyi sürdürmek ve inovasyonlarla beslemek şeklinde bir yatırım planına devam edeceğiz. Şirket olarak 2002-2006 döneminde 4 misli büyüdük. Ancak 2007'de daha verimlilik odaklı çalıştık. Ama 2008 yeniden büyüme programına döndüğümüz bir yıl olacak. 2002-2006 döneminde Grup Danone içinde dünyanın en hızlı büyüyen şirketi unvanını almıştık. Buna geri dönmek istiyoruz." Danone Türkiye'nin dünya sıralamasında 13'üncü sırada yer aldığını, hedeflerinin 5 yıl içinde 7'nci sıraya yükselmek olduğunu vurgulayan Timuray, "Belli bir çapa ulaştıktan sonra tabii öyle hızlı büyümek imkânsız. 2013 için 2 misli büyümeyi hedefliyoruz. 250 bin ton süt işliyoruz, bunu katma değerli ürünlerle 600 bin tona çıkmak istiyoruz" dedi.
__________________
KoJiRo çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 10:57 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.