www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 04-12-2006, 12:40 PM   #1
Sereniti
Müstakbel Üye
 
Sereniti Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 40
Mesajlar: 183
Teşekkür Etme: 50
Thanked 72 Times in 46 Posts
Üye No: 3860
İtibar Gücü: 1505
Rep Puanı : 3617
Rep Derecesi : Sereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond reputeSereniti has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Varsayılan UÇaklar

Pilotlar her uçustan sonra, uçus sirasinda karsilastiklari tamir edilmesi ya da ayarlanmasi gereken sorunlari tamir bakim personeline bildirmek için bir form doldurur. Pilotlarin doldurdugu bu formlari daha sonra tamir bakimcilar okur ve sorunlari giderir. Sonra da formun alt kismina gerçeklestirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar bir sonraki uçustan önce bu formlari ve tamircilerin notlarini okur.Yer personelinin ve tamir bakim personelinin espri anlayisi olmadigini söylememek gerekir.
Asagida QUANTAS pilotlarinin gerçek ariza ve sikayet bildirimleri ve tamir bakim mühendislerinin tamir sonrasi cevaplari yer almaktadir. Bu arada, Quantas havayollari kuruldugu günden bugüne dek hiç kaza geçirmemis tek büyük havayolu sirketidir.

P = Pilotun ariza bildirimi.

S = Tamir bakimcinin tamir sonrasi notu.


P: Sol iç tekerlegin kismen degistirilmesinde fayda var.
S: Sol iç tekerlek kismen degistirildi.

P: Test uçusu OK, fakat otomatik inis biraz sert.
S: Bu uçakta otomatik inis sistemi yok.

P: Kokpitte bir sey gevsemis.
S: Kokpitte bir sey sikistirildi.

P: Ön camda ölü böcek var.
S: Canli böcek siparis edildi.

P: Otomatik pilotu sabit yükseklikte uçusa ayarlayinca dakikada 100metre alçaliyor.
S: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmis) >
P: Sag tekerlek hidroliginde yag kaçagi oldugunu gösteren bir yag birikintisi var.
S: Yag birikintisi temizlendi.

P: DME'nin volümü inanilmayacak kadar yüksek.
S: DME'nin volümü inanilabilir seviyeye ayarlandi.

P: Gaz manivelasi kilitleri kapatilinca manivela yerinden oynamiyor.
S: Kilitler zaten o ise yarar.

P: IFF çalismiyor.
S: IFF, OFF konumundayken asla çalismaz.

P: Sanirim camda çatlak var.
S: Sanirim haklisin.

P: 3 numarali motor kayip.
S: Biraz arastirinca motorun sag kanatta takili oldugu anlasildi. >
P: Lövyeyi ileri itince uçak saçmaliyor.
S: Kendine çekin düzen vermesi, dogru dürüst uçmasi ve ciddi olmasi için uçaga ihtar verildi.

P: Radardan miriltilar geliyor.
S:Radar havlamasi için yeniden programlandi.
P: Kokpitte fare var.
S: Kedi install edildi
__________________
ARMAMIZDAKİ AY YILDIZ
FORMALARDAKİ TÜM YILDIZLARA BEDELDİR
Sereniti çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
Eski Bugün   #n/a 
Teşekkür Botu
Bot
bot Çevrimiçi

Avatar

Giriş Tarihi: Ocak 2005
Yaş: 0
Mesaj : 0
Üye No: 0
Rep Power: Çok
ObSeSSiOn (04-12-2006) bu konu için teşekkür ettiler...
bot Çevrimiçi Tesekkur botuna Rep veremezsiniz. Yinede Tesekkurler. Kurallara Aykırı Mesajı Bildir  
Old 04-12-2006, 01:27 PM   #2
rukofika
Müstakbel Üye
 
Üyelik Tarihi: Dec 2005
Yaş: 41
Mesajlar: 170
Teşekkür Etme: 45
Thanked 2 Times in 1 Post
Üye No: 4856
İtibar Gücü: 1465
Rep Puanı : 117
Rep Derecesi : rukofika will become famous soon enoughrukofika will become famous soon enough
Cinsiyet :
Varsayılan

abi super olmus ellerin dert gormesin
rukofika çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
Old 04-12-2006, 03:24 PM   #3
๏๒รєรรเ๏ภ
Forum Aşığı
 
๏๒รєรรเ๏ภ Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Jan 2006
Yaş: 43
Mesajlar: 4,575
Teşekkür Etme: 337
Thanked 1,629 Times in 455 Posts
Üye No: 6517
İtibar Gücü: 3258
Rep Puanı : 91747
Rep Derecesi : ๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute๏๒รєรรเ๏ภ has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Varsayılan

muhahahha eline sağlık cidden güzelmiş . )
__________________
SÖMÜRÜCÜ OLMAYALIM BAKTIĞIMIZ KONULARA TEŞEKKÜR ETMEDEN YORUM YAPMADAN GEÇMEYELİM NETİCEDE EMEK SARF EDİLMİŞTİR. EMEĞE SAYGI DUYALIM...

LÜTFEN
๏๒รєรรเ๏ภ çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Uçaklar bu kez bomba değil, bildiri attı Kéan aRs Eskiler (Arşiv) 0 02-29-2008 09:56 PM
Irak'a 'Biçici' Uçaklar/17 Temmuz WrAtBoY Eskiler (Arşiv) 0 07-17-2007 05:32 AM
Maket uçaklar Bostandere Eskiler (Arşiv) 0 12-22-2006 01:23 PM
Araziye çekilen uçaklar çürüyor / 7 ekim M@D_VIPer Eskiler (Arşiv) 0 10-07-2006 12:39 PM
II.Dünya Savaşında Kullanılan Uçaklar Bostandere Eskiler (Arşiv) 3 04-22-2006 11:20 AM

Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 11:49 AM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.