![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Daimi Üye
![]() Üyelik Tarihi: Apr 2006
Yaş: 45
Mesajlar: 762
Teşekkür Etme: 73 Thanked 467 Times in 211 Posts
Üye No: 12104
İtibar Gücü: 1790
Rep Puanı : 23609
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() Konya 112 Acil Yardım Merkezini telefonla taciz eden kişiler, numaraları kaydedilerek, gün içinde tekrar arama yaptıklarında, sistem operatöre bağlanmadan, "112’yi rahatsız ettiğiniz tespit edilmiştir. Savcılığa suç duyurusunda bulunulacaktır" sesli mesajıyla yanıt veriyor ve görüşmeyi iptal ediyor.
112 Acil Yardım Merkezi Başhekimi Dr. Ömer Ekici, AA muhabirine yaptığı açıklamada, hayati öneme sahip bir işi yerine getiren kurumlarının, yanlış haber ve yalan ihbarlar nedeniyle yıpratıldığını söyledi. Gelen ihbardan sonra 112 görevlilerinin olay yerine intikal etme sürelerinin yapılan bazı yanlış haberlerle çarpıtıldığını öne süren Ekici, "Geçtiğimiz günlerde bir vaka ihbarı geldi. Kayıtlarımıza göre ihbardan 4 dakika sonra olay yerine ulaşmışız. Ancak bazı yerel ve ulusal basında bu rakam 1 saat olarak yansıtıldı ve bizi çok üzdü" dedi. Bilgisayar sistemli çalışma ortamında her türlü telefon ve telsiz görüşmelerinin otomatik olarak kaydedildiğini vurgulayan Ekici, ambulansların ihbar sonrasında olay yerine ulaşma ve bölgeden ayrılma zamanlarının değiştirilebilmesi gibi bir ihtimalin de söz konusu olamayacağını ifade etti. Ayrıca, yalan ihbarda bulunanlar, 112’yi telefonla taciz edenlerin de oldukça çok olduğunu ve bir takım yöntemlerle bunların önüne geçmeye çalıştıklarını ifade eden Ekici, şunları kaydetti: "Bilgisayarlardaki operatör sistemi telefon aramalarını karşılıyor. Arama yapılan telefonun numarası ekrana yansıyor ve otomatik olarak kaydediliyor. Bu telefon numaralarından oluşturulmuş 3 ayrı liste var. Bunlardan biri de ’kara liste’. Bu listede sürekli 112’yi taciz eden numaralar kaydediliyor. Gün içerisinde aynı numara tekrar arama yaptığında, operatöre bağlanmadan sistem ’112’yi rahatsız ettiğiniz tespit edilmiştir. Savcılığa suç duyurusunda bulunulacaktır" sesli mesajıyla yanıt veriyor ve görüşmeyi iptal ediyor. Elbette bu liste günlük oluşturuluyor. Sonuçta rahatsız eden kişinin ertesi gün ciddi bir ihbarda bulunması da olası bir durum." Ekici, günlük ihbar sayısının 5-6 bini bulduğunu, bunlardan ise sadece ortalama 700 kadarının kendilerini ilgilendirdiğini belirtti. İŞTE GÜLDÜREN BAZI DİYALOGLAR... Santral görevlisi: Ambulansımız sizi bulamadı, sizin sokakta dolaşıyor. Hasta yakını: "Ben ambulansı görüyorum, bu yana gelsin bu yana..." Santral görevlisi: "Evinizin yakınında bilinen bir cami, market, okul var mı? Ambulansımızı nerede karşılayacaksınız? Hasta yakını: "Kapının önünde..." Eşinin kalp krizi geçirdiğini ve Acil yardım ihtiyacını dile getirmeye çalışan ve ağlayan bayanın karşısında heyecanlanan Santral Görevlisi: "Eşiniz erkek mi?"... Santral görevlisi: "Beyefendi ambulansımız adrese ulaşamaz ise sizi aramamız gerekebilir telefonunuzu verir misiniz?" Hasta yakını: "Telefonumu yeni aldım sana verirsem ben neyle konuşacağım"...
__________________
Sakın bir kaplanın kuyruğundan tutmayın, tutarsanızda sakın ama sakın bırakmayın.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bağımlı Üye
![]() Üyelik Tarihi: May 2006
Konum: M e r s i n
Yaş: 41
Mesajlar: 3,969
Teşekkür Etme: 705 Thanked 540 Times in 336 Posts
Üye No: 14065
İtibar Gücü: 2460
Rep Puanı : 27284
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() iyi bir uygulama
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Arda'ya 'Bant' şoku | Author41 | Galatasaray | 1 | 07-09-2009 01:13 PM |
Bant Tasarımları | styla45 | Hobiler | 0 | 07-01-2009 07:35 PM |
3 Bant Bilardo Şampiyonası başladı | KoJiRo | Eskiler (Arşiv) | 0 | 10-23-2007 04:49 PM |
3 Bant Bilardo Şampiyonası başlıyor.. | Bostandere | Eskiler (Arşiv) | 0 | 11-06-2006 12:45 PM |