![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
ÇaKaL Üye
![]() Üyelik Tarihi: Jan 2006
Mesajlar: 1,791
Teşekkür Etme: 0 Thanked 88 Times in 15 Posts
Üye No: 26295
İtibar Gücü: 2551
Rep Puanı : 76884
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() Kadın programlarının RTÜK’ün isteğiyle değiştirilmesinin ardından ardından şikayetler yüzde 60.8 oranında azaldı. RTÜK’ün talebi üzerine yayın kuruluşlarının temsilcileri, program yapımcıları ve televizyonların izleyici temsilcileri 28 Kasım’da İstanbul’da bir araya geldiler. Toplantı sonucunda yoğun şikayetlere neden olan bazı programlarda değişikliğe gidilmesi kararlaştırıldı. Bu karar ertesi günden itibaren yayın kuruluşlarınca uygulamaya konuldu. RTÜK’ten edinilen bilgiye göre, kadın programlarında değişiklik kararının uygulamaya konmasından iki gün önce, 27-28 Kasım’da 444 1 178 numaralı RTÜK İletişim Merkezine kadın programlarıyla ilgili toplam bin 912 adet başvuru yapıldı. Değişikliğin ardından 29-30 Kasım’da ise 444 1 178 RTÜK İletişim Merkezine toplam 749 adet şikayet geldi. Kadın programlarında değişikliğe gidilmesiyle birlikte RTÜK İletişim Merkezine gelen kadın programlarıyla ilgili şikayetlerde yüzde 60.8 oranında azalma oldu. Öte yandan 107 izleyici RTÜK İletişim Merkezini arayarak, kadın programlarıyla ilgili karardan dolayı RTÜK’e ve yayıncılara teşekkür mesajları bıraktı. AKMAN: “MESELENİN DİYALOGLA ÇÖZÜMLENMESİ SEVİNDİRİCİ” Konuyu değerlendiren Zahid Akman, sorunun diyalogla ve süratle çözümlenmesinin kendileri açısından sevindirici olduğunu belirterek şunları söyledi: “Halkımızın beklentileri çerçevesinde yayın kuruluşlarımız önemli bir karar almışlar ve bu kararı uygulamışlardır. Kendilerine teşekkür ettik. 444 1 178 RTÜK İletişim Merkezini arayan vatandaşlarımız da yayıncılarımıza bizim aracılığımızla teşekkür ediyorlar. Bizim açımızdan sevindirici olan meselenin diyalogla ve süratle çözümlenmiş olmasıdır. Bu aynı zamanda televizyon kanallarında yeni uygulamaya başladığımız izleyici temsilciliği müessesesinin de bir başarısıdır. Çünkü artık vatandaşlarımız RTÜK İletişim Merkezine olduğu gibi doğrudan doğruya televizyon kanallarındaki izleyici temsilcilerine de ulaşarak, görüşlerini bildirebiliyorlar. Yayın kuruluşlarımızın temsilcileriyle toplantı yaptığımızda zaten izleyici temsilcileri aracılığıyla halkın tepkileri kendilerine ulaşmıştı ve çözüm geliştirmeye hazırdılar. Bu nedenle süratle sonuç alabildik. Kendilerine teşekkür ediyoruz.”
__________________
CaKaLBot Banlanmış ve üyeliği iptal edilmiş üyelerin mesajlarını tek nickte toplayan bir bottur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Müstakbel Üye
![]() Üyelik Tarihi: Sep 2006
Yaş: 33
Mesajlar: 184
Teşekkür Etme: 38 Thanked 37 Times in 22 Posts
Üye No: 18838
İtibar Gücü: 1429
Rep Puanı : 1953
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() Konu için saol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Mesajlar: n/a
Üye No:
Cinsiyet :
|
![]() Kurtlduk
|
![]() |
![]() |
#4 |
Bağımlı Üye
![]() Üyelik Tarihi: May 2006
Konum: M e r s i n
Yaş: 41
Mesajlar: 3,969
Teşekkür Etme: 705 Thanked 540 Times in 336 Posts
Üye No: 14065
İtibar Gücü: 2464
Rep Puanı : 27284
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() sonunda kurtulduk
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Atatürk Barajı'nda elektrik üretimi azaldı 20 Aralık 2006 | CaKaLBoT | Eskiler (Arşiv) | 0 | 12-20-2006 06:30 PM |
10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü 10 Aralık 2006 | CaKaLBoT | Eskiler (Arşiv) | 4 | 12-11-2006 02:15 PM |
AB’nin 11 Aralık taslağı hazır 8 Aralık 2006 | CaKaLBoT | Eskiler (Arşiv) | 0 | 12-08-2006 11:38 PM |
Kadın programları değiştirildi, RTÜK'e şikayetler azaldı | GeCeLeR | Eskiler (Arşiv) | 0 | 12-06-2006 01:30 AM |
.:: 2006 model programlar ::. | tolgahanates | Eskiler (Arşiv) | 14 | 04-04-2006 11:11 PM |