www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 07-20-2007, 03:05 PM   #1
TiTaN
ÇaKaL Üye
 
Üyelik Tarihi: Jun 2007
Konum: Houston
Mesajlar: 1,880
Teşekkür Etme: 32
Thanked 29 Times in 24 Posts
Üye No: 43307
İtibar Gücü: 1769
Rep Puanı : 7482
Rep Derecesi : TiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond reputeTiTaN has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan 15:04 Damas, mücevherde ihmal edilen genç ve orta kesim için hedef büyüttü

Damas, Mücevherde İhmal Edilen Genç ve Orta Kesim için Hedef Büyüttü

Dubai merkezli, Ortadoğu'nun en büyük mücevher firması Damas, mücevher sektöründeki genç ve orta kesime yönelik boşluğu doldurmak amacıyla dünya çapında yıl sonuna kadar 486 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 2005 yılında Tiffany Co ile birlikte çok sayıda ünlü takı ve saat markasını Türkiye'ye getiren Collection'ın yüzde 51'ini satın alan Damas, iki yıl içinde 25 mağaza açacak.



Dubai merkezli, Ortadoğu'nun en büyük mücevher firması Damas, mücevher sektöründeki genç ve orta kesime yönelik boşluğu doldurmak amacıyla dünya çapında yıl sonuna kadar 486 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 2005 yılında Tiffany Co ile birlikte çok sayıda ünlü takı ve saat markasını Türkiye'ye getiren Collection'ın yüzde 51'ini satın alan Damas, iki yıl içinde 25 mağaza açacak.

Damas'ın CEO'su Tawhid Abdullah, düzenlediği basın toplantısında Türkiye mücevher sektöründeki hedeflerini aktardı.Şirket olarak kendilerini en üst gelir grubuna yönelik markalar yerine daha geniş kitlelere hitap edecek şekilde konumlandırdıklarını belirten Abdullah, "Bizim amacımız bu güne kadar mücevher sektöre tarafından unutulmuş göz ardı edilmiş uzak kalmış kitleleri yeni mağazalar ve ürünlerle kendimize çekmek ve onların bugüne kadar giderilememiş isteklerini tekrar uyandırmak" diye konuştu. Mücevher sektörünün en büyük probleminin yeni jenerasyonun isteklerini göz ardı etmek, orta sınıfa en iyi şekilde servis verememek, ihtiyaçlarına uygun ürünler yapmamak olduğunu ifade eden Abdullah, buradaki boşluktan yola çıkarak, dünya çapında yıl sonuna kadar 486 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Abdullah, "15 sene önce gençlere yönelik ürünlere bakıldığında mücevhercilerin en büyük rakibi cep telefonuydu. 10 yıl önce bakıldığı zaman genç en büyük rakibimiz cep telefonuydu, seyahat oldu, 5 sene önce i-pod oldu şimdi en büyük rakip kafeler" diye konuştu. (Cihan Haber Ajansı) 2 dakika önce.. [918652]
__________________
I walk this empty street on the boulevard of broken dreams where the city sleeps and I'm the only one and I walk alone!!
TiTaN çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Nilüfer'de hedef orta sıralar.. styla45 Diğer Spor branşları 0 07-24-2009 01:03 AM
Trabzon hedef büyüttü DHeMLy-CHaY Eskiler (Arşiv) 0 03-08-2007 07:20 PM
Ferguson hedef büyüttü blAcksmith Eskiler (Arşiv) 1 12-12-2006 06:45 PM
BMW hedef büyüttü Bostandere Eskiler (Arşiv) 0 10-26-2006 10:40 AM

Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 04:05 AM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.