www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

 
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 01-10-2009, 09:01 AM   #1
GooD aNd EvıL
Aşmış Üye
 
GooD aNd EvıL Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98
Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57908
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi : GooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Sepet yüzde 10 küçüldü ’Bir ürün 1 TL’ başladı

Real Hiper Marketleri Genel Müdürü Kubilay Özerkan, 2008’in başı ile sonu arasında sepet ortalamasında yüzde 10 civarında düşüş olduğunu, alışveriş sıklığının ise arttığını belirterek, ekonomik kriz nedeniyle piyasada ucuz ürünlere bir kayış olduğunu söyledi.

Özerkan, ailelerin tencerelerini daha ucuza kaynatmalarını sağlamak için 5 ayaklı bir program geliştirdiklerine işaret ederek, "600 temel ihtiyaç maddesi 2009 yılı boyunca ’en ucuz’ iddiasıyla raflarımızda yer alacak. Ayrıca, ’Ucuzluk için 1’lik Olduk’ kampanyasıyla her gün farklı bir ürünü 1 liraya satacağız" diye konuştu.

Alışkanlıklar değişiyor

Özerkan, Real’in 600 temel ihtiyaç maddesinde yıl boyunca yapacağı fiyat indirimine ilişkin düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, ekonomik durgunluğun tüketici alışkanlıklarını hızla değiştirdiğine dikkat çekerek, bu değişimin 2008’in son 4 ayında artarak devam ettiğini ve piyasada ucuza kayma bulunduğunu söyledi. Özerkan, şöyle konuştu: "Artık but satmıyoruz da ön kolu daha fazla satmaya başladık."

Özerkan, şöyle devam etti: "Ailelerin tencerelerini daha ucuza kaynatmalarını sağlamak için geliştirdiğimiz 5 ayaklı programın ilk ayağını hayata geçiriyoruz. Bu kapsamda 600 kategori belirledik, kaliteden feragat etmeden en ucuz ürünü müşterilerine sunmayı amaçlıyoruz. Ben diyorum ki müşterimiz gelsin, siz karşılaştırın, piyasadaki en ucuz fiyatlara bakın, bir de bunlara bakın. Fiyat farkını görün."

Yüzde 10’luk artış

600 temel ihtiyaç maddesinde yıl boyunca yapılacak fiyat indiriminin satışlara etkisine ilişkin bir soru üzerine de Özerkan, hedef koymadıklarını, beklentilerinin yüzde 10 civarında olacağı yönünde bulunduğunu, bunun daha da artabileceğini söyledi. Özerkan, "Bu kampanyayı da yıl boyunca devam ettirmek istiyoruz" dedi.
__________________
Buraya Kadarmış ..
GooD aNd EvıL çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 08:48 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.