![]() |
![]() |
#1 |
Uzman ®
![]() Üyelik Tarihi: Jun 2007
Konum: Cezaevi ¿
Mesajlar: 2,547
Teşekkür Etme: 16 Thanked 27 Times in 23 Posts
Üye No: 43364
İtibar Gücü: 1864
Rep Puanı : 3450
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Türkiye'nin iki en önemli markası Mavijeans ve Sarar ABD pazarına nasıl girdi ? Bu başarının arkasında yatan satış stratejileri nelerdir ? Yurtdışına açılmanın yolları...
![]() Türkiye'de faaliyet gösteren birçok yerli firma için ihracat yapmak çok sıradan bir iş yapış biçimidir. İç pazarın daralması, rekabetin artması, markalaşma ya da mağazalaşma gibi birçok neden şirketleri yurtdışında satış yapmaya iter. Ancak bazı pazarlar vardır ki, bu bölgelere girmek, buralarda tutunmak ve bir marka olarak kendini kabul ettirip satışlarını artırmak çok zordur. Bu pazarların belki de en önemlisi Amerika'dır. Türkiye'de faaliyet gösteren birçok yerli firma için ihracat yapmak çok sıradan bir iş yapış biçimidir. İç pazarın daralması, rekabetin artması, markalaşma ya da mağazalaşma gibi birçok neden şirketleri yurtdışında satış yapmaya yiter. Ancak bazı pazarlar vardır ki, bu bölgelere girmek, buralarda tutunmak ve bir marka olarak kendini kabul ettirip satışlarını artırmak çok zordur. Bu pazarların belki de en önemlisi Amerika'dır. Amerika, tüketim kapasitesi ve kişi başına düşen gelir olarak, birçok firmanın hedeflediği ve rekabetin fazla olduğu çok büyük bir pazar. Bu yapısıyla ülkede mağaza ağı kurarak satış yapmak son derece güç. Bu pazarda boy gösteren marklardan ikisi de Türk tekstilinin ses getiren isimleri Mavi Jeans ve Sarar. Yaratıcı satış ve mağazalaşma stratejileri ile rakiplerinden farklılaşan bu iki marka, Amerika pazarında kendilerini ispatlayarak satışlarını her geçen gün artırıyorlar
__________________
'' Efsaneler Olmez , Shekil Degistirir ''
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|