www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 01-30-2006, 03:56 PM   #1
trecy
Daimi Üye
 
Üyelik Tarihi: Aug 2005
Konum: İstanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 313
Teşekkür Etme: 10
Thanked 995 Times in 141 Posts
Üye No: 10
İtibar Gücü: 2013
Rep Puanı : 50067
Rep Derecesi : trecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond reputetrecy has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Varsayılan Hasta Haklari Okuyun öğrenin

Bir Sağlık Kuruluşuna, sağlık hizmeti almak için başvuran herkesin;

1. Hizmetten genel olarak faydalanma:
Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,

2. Eşitlik içinde hizmete ulaşma:
Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya,

3. Bilgilendirme:
Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye,

4. Kuruluşu seçme ve değiştirme:
Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,

5. Personeli tanıma, seçme ve değiştirme:
Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimliklerini, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye,

6. Bilgi İsteme:
Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye,

7. Mahremiyet:
Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü saglık hizmetini almaya,

8. Rıza ve İzin:
Tibbi müdahalelerde rızanın alınmasıına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,

9. Reddetme ve durdurma:
Tedaviyi reddetmeye ve durdurulmasini istemeye,

10. Güvenlik:
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,

11. Dini vecibelerini yerine getirebilme:
Kuruluşun imkanlari ölçüsünde ve idarece aıinan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye,

12. Saygınlık görmes:
Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güleryüzlü, nazik, sefkatli sağlık hizmeti almaya,

13. Rahatlık:
Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatıiz edici bütün etkenler giderilmiş bir ortamda sağlık hizmeti almaya,

14. Ziyaret:
Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,

15. Refakatçi bulundurma:
Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçı bulundurmayı istemeye,

16. Müracaat, şikayet ve dava hakkı:
Haklrının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türle başvuru, şikayet ve dava hakıinı kullanmaya,

17. Sürekli hizmet:
Gerektiği sürece. sağlık hizmetlerinden yararlanmaya, HAKKI VARDIR.
__________________
1: Gizli mesaj açılsın diye saçma sapan msjlar atmak(fjtogj GİBİ)
2 : sadece smiley kullanmak
3 : Boş mesaj göndermek yasaktır
BU KURALLARA UYMAYAN KİŞİLER HAKKINDA GEREKEN İŞLEM YAPILACAKTIR
trecy çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Oy vereceğiniz sandığı öğrenin GooD aNd EvıL Yurttan Haberler 0 03-18-2009 07:13 PM
Cep telefonunuz sahte mi öğrenin ÇaKıR- Eskiler (Arşiv) 1 05-07-2008 11:32 PM
Herkesten önce siz öğrenin!!! Kéan aRs Eskiler (Arşiv) 0 02-07-2008 06:18 PM
İslam'da Kadin Haklari parlayan güneş Eskiler (Arşiv) 0 04-14-2007 03:21 PM
Hasta Haklari Ve Sorumluluklari Karizmatix Eskiler (Arşiv) 4 10-06-2006 01:08 AM

Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 08:27 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.