www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

 
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 04-01-2008, 02:56 PM   #1
ÇaKıR-
Bağımlı Üye
 
Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 3,823
Teşekkür Etme: 0
Thanked 93 Times in 80 Posts
Üye No: 45172
İtibar Gücü: 2081
Rep Puanı : 4660
Rep Derecesi : ÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond reputeÇaKıR- has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Turkcell'den EvTurkcell servisi

Turkcell'den EvTurkcell servisi


Turkcell, cep telefonundan sabit hatlara dakikası 1 kontöre görüşme tarifesi başlattı.
01 Nisan 2008 / 13:34



Turkcell müşterilerinin Turkcell hatlarını kullanarak evlerinden, şehir içi ve şehirler arası sabit hatlarla indirimli konuşmalarını sağlayan yeni servisi "EvTurkcell" yarından itibaren kullanıma sunuluyor.

EvTurkcell'de müşteriler cep telefonlarından 8008'i arayıp bu hizmeti kullanmak istedikleri yeri cep telefonlarına tanımlıyor. Bunun hemen ardından Turkcell o bölgeyi ev alanı olarak belirleyerek bu lokasyondan, cep telefonundan sabit hatlara doğru yapılacak görüşmeleri indirimli hale getiriyor.
PROJE 6 AYDA OLŞTURULDU
Turkell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, EvTurkcel'in tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında, servisin yüzde 100 Türk mühendislerinin bilgi birikimi ile 90 Turkcell ve Turkcell teknoloji çalışanı tarafından 6 ayda oluşturulduğunu bildirdi.

Develioğlu, hem faturalı hem de Turkcell hazır kart kullanan bireysel müşterilerin yararlanabileceği EvTurkcell servisine abone olan faturalı hat müşterilerin aylık 7,5 YTL (KDV dahil ÖİV hariç) sabit ücret karşılığı, ev alanı olarak belirledikleri yerden, yurt içi sabit hatlarla dakikası 5 YKr'ye (KDV dahil ÖİV hariç) konuşabileceklerini belirtti.

DAKİKASI 1 KONTÖR
Develioğlu, "Turkcell hazır kart kullanan bireysel müşteriler ise abonelik ücreti ödemeden, ev alanı olarak belirledikleri yerden yurt içi sabit hatlarla dakikası sadece 1 kontöre konuşabilecek" dedi.

EvTurkcell projesinin teknik olarak 3 temel adımının bulunduğunu ifade eden Develioğlu, ilk adımın abonenin ev alanının tespiti olduğunu, müşterilerin EvTurkcell aboneliği başlatmak için sesli yanıt sistemini aradıklarında, sistemin abonenin o anda aramış olduğu hücreyi tespit ederek, bu hücreyi o abonenin ev alanı olarak kaydettiğini anlattı.

Develioğlu, ikinci adımın aramaların ev alanından yapıldığının tespiti, üçüncü adımın da ücret farklılaştırması olduğunu kaydetti.

SERVİS İLK OLARAK ÖĞRENCİLERE AÇILDI
Lale Saral Develioğlu, projenin pilot çalışmasının da yapıldığını ve servisin ilk olarak öğrencilerin kullanımına açıldığını, öğrencilerden gelen yorumlar doğrultusunda servisin değerlendirildiğini söyledi.

Sabit telefona ihtiyacın gittikçe azaldığını söyleyen Develioğlu, "EvTurkcell ile telekomünikasyon sektöründe yeni bir sayfa açıyoruz" dedi.

Develioğlu, yeni servisi yarın sabahtan itibaren müşterilerin kullanımına sunacaklarını bildirdi.

Konuşmasının ardından soruları yanıtlayan Develioğlu, "İş yeri ile ilgili bir kısıtlama var mı?" şeklindeki bir soru üzerine, "İlk etapta bireysel müşterilere açtık. Bireysel müşteriler hangi alanı ev diye tanımlarlarsa o alanda indirimli konuşabilecekler" dedi.

Müşterilerin ev alanı olarak tek bir yeri seçmeleri gerektiğini ifade eden Develioğlu, 15 günde bir ev alanının değiştirilebileceğini söyledi.

"Bu servisle sabit hatlardan cep telefonlarına ne oranda bir geçiş bekliyorsunuz?" sorusuna karşılık da Develioğlu, "Biz müşteriye daha pratik, bu geçişi hızlandırmaya yönelik bir alternatif sunuyor oluyoruz" şeklinde konuştu.

Develioğlu, yeni servisin, teknoloji yatırımı olarak 200 bin dolarlık bir bütçesi olduğunu kaydetti.

"(Türk Telekom'dan da Turkcell aramaları 5 YKr diye) misilleme yapmasını bekliyor musunuz?" sorusuna Develioğlu, "Aynı şekilde cevap vermesini beklemiyorum" yanıtını verdi.

Bir başka soruya karşılık da Develioğlu, müşteri ihtiyaçlarını tespit ederek yenilikçi hizmetler sunduklarını, bunun rakibe yönelik bir hareket olmadığını belirtti.

AA
ÇaKıR- çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Görünüm Modları

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 02:15 AM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.