www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 02-26-2008, 10:49 PM   #1
Kéan aRs
Aşmış Üye
 
Kéan aRs Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: ιѕтαηвυℓ
Yaş: 33
Mesajlar: 14,099
Teşekkür Etme: 125
Thanked 197 Times in 120 Posts
Üye No: 44060
İtibar Gücü: 4228
Rep Puanı : 10060
Rep Derecesi : Kéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond reputeKéan aRs has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Üç araçtan biri LPG'li üretim tesisi kuracağız

Üç araçtan biri LPG'li üretim tesisi kuracağız


Türkiye'de kullanımı giderek yaygınlaşan LPG, artık her 3 arabadan birisinin temel yakıtı haline geldi.



Akaryakıt fiyatlarındaki artış ve çevreci özelliklerinden ötürü her geçen gün daha fazla insan tarafından tercih edilen LPG, "güvenlik" şüphelerini de yavaş yavaş üzerinden atıyor. LPG piyasasının gelişmeye başladığı ilk yıllarda ehil olmayan insanlar tarafından yapılan montajlardan kaynaklanan kazalar, gelişen teknoloji ve halkın da bilinçlenmesiyle giderek azalıyor. Türkiye'de otogaz sistemleri distribütörlüğü yapan Akel Dış Ticaret'in ortaklarından Ayhan Aydın, LPG'nin benzinden çok daha güvenli olduğunu söylerken, test edilmemiş hiçbir ürünü müşterilerine sunmadıklarını söyledi. Şirketin bir diğer ortağı Murat Arslan da dünyanın en büyük ikinci doğalgaz üreticisi konumundaki İran pazarına girmeyi düşündüklerini söyledi. Arslan, Türkiye'de bir ortakla beraber üretim yaparak geliştirdikleri CNG teknolojisini (doğalgaz dönüşüm sistemleri) İran'a satmayı planladıklarını ve bu konudaki fizibilite çalışmalarının sürdüğünü ifade etti.

Akel'in ithalat yaptığı Polonyalı KME firmasının Genel Müdürü Tadeusz Jastrzebski de Türkiye'nin kendileri için önemli bir pazar olduğunu, gelecek dönemde Türkiye'de üretim yapmayı planladıklarını açıkladı. Tüm dünyada ekolojik ve ekonomik nedenlerden ötürü LPG kullanımının teşvik edildiğini hatırlatan Jastrzebski, Ortadoğu ve Orta Asya ülkelerindeki kullanıcı sayısının da ilerleyen günlerde artmasının beklendiğini sözlerine ekledi. İtalyan Romano ve Polonyalı KME firmalarıyla çalışan Akel, Türkiye'de TSE belgeli 150 yetkili bayi ile müşterilerine ulaşıyor. Türkiye'de 2007 yılı sonu itibarıyla 6 milyon 200 bin binek araç bulunuyor ve bunlardan 1 milyon 800 bin tanesi LPG'li. Her gün yaklaşık 800 montajın yapıldığı sektörün büyüklüğü ise 150 milyon YTL olarak tahmin ediliyor. Fransa'da LPG'li araçlardan otopark ücreti alınmıyor. Almanya'da ise LPG fiyatları 5-6 yıllığına sabitlenerek otogaz kullanımı teşvik ediliyor. Ülkemizde ise yüksek vergiler, otoparklara almama gibi bazı zorlamalar bulunuyor. Antalya, Zaman
Kéan aRs çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 10:20 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.