www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 08-11-2008, 01:34 PM   #1
GooD aNd EvıL
Aşmış Üye
 
GooD aNd EvıL Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98
Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57908
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi : GooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond reputeGooD aNd EvıL has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Aksigorta'nın önceliği müşteri memnuniyeti 11 Ağustos

Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, bireysel ve kurumsal tüm müşterilere, en kaliteli ve yaygın hizmeti sunmaya önem verdiklerini ve hedefleri arasında öncelikli olarak müşteri memnuniyetinde liderliğin yer aldığını söyledi. Yergin, "Tüketiciyle kurduğu güven bağına çok önem veren Aksigorta, bu güven bağını devam ettirmek amacıyla iletişime önem veriyor. Aksigorta için iletişimde iki temel öncelik bulunuyor: Kesintisizlik ve Güvenilirlik" diye konuştu. Müşteri memnuniyetini hasar anında da devamlı kılmanın Aksigorta'nın en büyük başarılarından biri olduğuna değinen Yergin, yeni altyapı sayesinde hasar durumunda hızlı ve aksaksız hizmeti garanti altına aldıklarını belirtiyor. Yergin, "Dosya inceleme ve onay süreçleri ile ilgili projelerle hasar ödeme süreçlerimiz kısalmıştır ve kısalmaya devam etmektedir. Tüm bu çalışmalarla amacımız; etkin hasar ve tazminat süreç yönetimi ile maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak" şeklinde konuşuyor. Ragıp Yergin, "Aksigorta, hasar anında müşteriyle ilk temas noktası olan Hizmet Merkezi aracılığıyla sigortalılara bir yandan ihtiyaç duydukları hizmeti sunarken bir yandan da merak ettikleri soruları yanıtlayıp sorunlarını çözmeye yardımcı oluyor. En önemlisi ise, zor anlarında sigortalılarına güven duygusu vererek manevi destek sağlıyor. Konusunda uzman Hasar Fabrikamızın ve sigortalılarımızın yanında yer alan acentelerimizin verdiği hızlı ve kaliteli hizmet ile bunu sağlıyoruz. Böylece hasar ihbarları ve işlemleri kolaylaştırılmakta, ödeme süreci ise kısalmakta" diyerek hasar anında müşterinin yanında olmanın önemine dikkat çekiyor.
GooD aNd EvıL çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 08:34 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.