www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

 
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 07-31-2006, 10:25 PM   #1
CaKaLBoT
ÇaKaL Üye
 
Üyelik Tarihi: Jan 2006
Mesajlar: 1,791
Teşekkür Etme: 0
Thanked 88 Times in 15 Posts
Üye No: 26295
İtibar Gücü: 2551
Rep Puanı : 76884
Rep Derecesi : CaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond reputeCaKaLBoT has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Varsayılan Lunar war ve Dark lunar war savaş saatleri ve açıklaması..

LUNAR SAVAŞI; iki ırkın düşman tarafındaki tüm NPCleri kesmeye çalıştığı büyük bir PvP olayıdır. Bu savaşa girmek için 30 lvl ve üstü olmanız gerekmektedir. Her ırktan ilk 200 kişi bu savaşa katılabilir. Bu savaşa katılabilmek için Morodondaki Warp Gate(Işınlanma kapısı)'den Lunar Valley'e gidiniz. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate ile düşman tarafına işgale gidebilirsiniz. (Victoty gate sizin düşmanın ana topraklarına geçmenizi sağlamaktadır) 1 saat işgalden sonra kendi bölgenize geri ışınlanacaksınız.

Daha fazla detaylı bilgi öğrenmek için lütfen aşağıdaki bölümü okuyunuz.

Savaş Takvimi [Bütün saatler Pasifik standart zamanına göre ayarlanmıştır(gmt -8)]

Server Gün Saat
Ares Salı & Cumartesi 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Diez Pazartesi & Cuma 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Xigenon Çarşamba & Pazartesi 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Beramus Perşembe & Pazar 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Cypher Salı & Cumartesi 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Olympia Pazartesi & Cuma
3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST
Türkiye yaz saatinden önce Gmt +2, yaz saatinden sonra Gmt +3’de yer almaktadır.

Lunar War
Experience. Points


Lunar Savaşında eğer sahip olduğunuz national point sıfır ise veya savaş esnasında guardlara , warderlara veya Keepera öldüğünüz takdirde %1 Experience kaybedeceksiniz.

National Points

Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde 50 National Point kazanacaksınız.



Karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde 25 National Point kaybedeceksiniz.

Kısıtlamalar

Savaş zamanında her ırktan 200 kişi Lunar savaşına katılabilmektedir.



30 Level ve üstü girebilir.



Komutan

1
Savaş başladıktan 10 dakika sonra en yüksek National Pointe sahip clanların clan liderleri savaş komutanı olacaktır.

2
Komutanlar "/command" methodunu kullanarak diğer kullanıcılara komut verebilirler. Komutlar ekranın en üst tarafında çıkacaktır. Örnek: /Command Sol tarafdan geliyorlar!!!

3
Komuta etme yetkinizi hiç bir şekilde kaybetmiyorsunuz(öldürülseniz dahi)



Düşman Bölgesini Ele Geçirme ve Kontrol Etme

Warder1
Warder2


Düşman bölgesini ele geçirmek için önce warderları kesmek yok etmeniz gerekmektedir. Wardera son vuruşu yapan kişinin adı Sarı bir yazı ile anons edilecek ve bu oyuncu 1.000 National Point kazanacaktır.

Keeper

Keeperı öldürmek savaşı bitirecektir. Keeperı öldüren kişi 3.000 National Point kazanacak ve ismi sarı bir yazı ile anons edilecektir.

Jail(Hapishane)

Eğer ölürseniz veya savaş esnasında /town yaparsanız hapishaneye gönderileceksiniz ve burada hapishanenin kapıları açılana kadar beklemek zorundasınız. Hapishanenin kapıları her 3 dakikada bir 20 saniyeliğine açılmaktadır.

Summoning(Çağırma)

Bir büyücü hapishanedeki partideki arkadaşını veya arkadaşlarını yanına çekemez ama büyücü hapiste ise partideki arkadaşlarını hapishanenin dışına çekebilir.

Koruma

Sadece kendi hapishanenizde güvenlisinizdir.

Lunar Gate savaşını kazanmanın koşulları
1.Düşmanın 3 NPC(Warder 1, Warder 2 ve keeper)'sini öldürmek savaşı bitirecektir.

2.Eğer savaşta kazanan bir taraf yoksa zafer savaş zamanında iki ırk arasında birbirini en fazla öldüren tarafa verilecektir.


Kaybeden Irkı İstila Etme
İstila Kapısı

Savaşı kazanan belli olduğu zaman kazanan ırk düşman taraftaki Warp gate(Düşman Keeperının yanında) ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına teleport olabilir.

Kaybeden Irk

Kaybeden tarafın oyuncuları kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır.

İstila

İstila eden ırkın oyuncuları istila sırasında Warp gateleri kullanamayacak veya tekrar canlanma noktası olarak yer belirtemeyeceklerdir.

Güvenli Bölge

Kaybeden ırkın topraklarındaki Lunar Gate girişi yanındaki küçük bir alan istilacılar için güvenli bir bölge olacaktır. İstilacılar burada doğacaktır. Bu güvenli bölgede hiç bir şekilde atakla karşılaşmayacaksınız. Düşman NPC'leri bu alana girebilir ama girdikleri an öleceklerdir (Öldükleri zaman yeniden canlanma süreleri dolduğunda orjinal yerlerinde tekrar doğacaklardır.

İstilanın Bitişi

İstila zamanı sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPC'ler eski orjinal pozisyonlarına geri dönecektir.

Para

Düşman oyuncu sizi öldürdüğünde paranızın yarısı ona geçmektedir.

National Points

Düşman ırkın oyuncusunu öldürdüğünüzde 50 National Point kazanacaksınız.



Düşman ırkın oyuncusu sizi öldürdüğünde 50 National Point kaybedeceksiniz.

Sehir Anıtları
Bütün şehirlerde bir anıt(büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir.

İstilacılar şehri aldıklarında

a)XXXX şehri istila edildi diye bir duyuru ekranda görünecektir. .

b)Anıt istila eden ırk için tekrar yapılanır ve bir dakika içinde Anıta 100 metre yakınlıktaki tüm istila eden oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilir.


c)
İstilacılar Anıtı 10 dakika boyunca korursa 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilmektedir.


d)Bundan sonra her 5 dakikada bir 25 National Point ve 25.000 coins ödül olarak gelecektir.


İstilaya uğrayan ırk istilacılardan şehri geri aldığında;

a)"XXXXX village has been captured" XXXX şehri ele geçirildi diye bir duyuru ekranda görünecektir.


b)İstilaya uğrayan ırk şehri istila eden ırktan geri alırsa Anıtın gücü yine onlara geri dönecek ve bir dakika içinde 100 metre çevresindeki oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins verecek


c)İstilaya uğrayan ırk şehiri geri aldığı zaman sadece bir kez ödülllendirilecektir.


Tekrar Geri Alma
Eğer Istila eden ırk elde ettiği şehiri kaybederse tekrar geri almak için mücadele verebilir..


Piana Breth

Aynı zamanda 3 ayrı şehirde savaş yapılabilmektedir. Ana şehir(Piana ve Breth) lerin işgal edilmesinde ödül diğer şehirlerdekinden 4 kat daha fazla olacaktır.



DARK LUNAR SAVAŞI; İki ırkın düşman tarafındaki tüm NPCleri kesmeye çalıştığı büyük bir PvP olayıdır. Bu savaşa girmek için 30 lvl ile 50 lvl arasında olmanız gerekmektedir. Her ırktan ilk 120 kişi bu savaşa katılabilir. Bu savaşa katılabilmek için Morodondaki Warp Gate(Işınlanma kapısı)'den Lunar Valley'e gidiniz. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate ile düşman tarafına işgale gidebilirsiniz. .(Victoty gate sizin düşmanın ana topraklarına geçmenizi sağlamaktadır) 1 saat işgalden sonra kendi bölgenize geri ışınlanacaksınız. Daha fazla detaylı bilgi öğrenmek için lütfen aşağıdaki bölümü okuyunuz.

Savaş Takvimi [Bütün saatler Pasifik standart zamanına göre ayarlanmıştır(gmt -8)]
Web sitemizdeki savaş saatleri çok fazla değişmemektedir. Bazen savaşlar 10 dakika kadar geç başlayabilir.

Ares
Çarşamba& Cuma
3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Diez
Perşembe & Pazar
3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Xigenon
Salı & Cuma 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Beramus
Pazartesi & Cumartesi 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Cypher Çarşamba & Cuma
3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Olympia
Salı & Perşembe 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PST

Türkiye yaz saatinden önce Gmt +2, yaz saatinden sonra Gmt +3'de yer almaktadır. AM : Sabah , PM:Akşam

Dark Lunar Savaşı
Experience. Points
Dark Lunar savaşında experience point kaybetmeyeceksiniz.
National Points Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde 50 National Point kazanacaksınız.

Savaş esnasında karşı ırktan bir oyuncu sizi öldürdüğünde 25 National Point kaybedeceksiniz. Eğer hiç national pointiniz yoksa o zaman %1 exp kaybedeceksiniz. Keeperı öldürdüğünüz takdirde 1000 , Warder öldürüğünüzde ise 500 National Point kazanacaksınız.
Kısıtlamalar Savaş zamanında her ırktan 120 kişi Dark Lunar savaşına katılabilmektedir
Savaşa katılabilmek için 30 lvl ile 50 lvl arasında olmanız gerekmektedir. Toplam skilleriniz 82, statlarınız ise 447 olmalıdır ayrıca master skili açık olan oyuncular bu savaşa girememektedirler. Bu uygulama yüksek lvllı oyuncuların lvllarını düşürüp bu savaşa girmeye çalışmalarını engellemek amacıyla yapılmıştır.
Altın Karşı ırktan bir oyuncuyu öldürdüğünüzde hiç bir şekilde para kazanmayacaksınız fakat öldüğünüzde üzerinizde bulunan paranın %5'ini kaybedeceksiniz. Not: Her iki ırkta hiç bir şekilde para kazanmamakta ama öldüklerinde üzerlerinden bulunan paraların %5'ini kaybetmektedirler.


Yardımcı olduysam saolun +replerinizi eksik etmeyin

NOT:alıntıdır...
__________________
CaKaLBot Banlanmış ve üyeliği iptal edilmiş üyelerin mesajlarını tek nickte toplayan bir bottur.
CaKaLBoT çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Daral Saatleri GooD aNd EvıL Eskiler (Arşiv) 0 01-20-2008 11:19 AM
Yanılgı Saatleri GooD aNd EvıL Eskiler (Arşiv) 0 10-24-2007 08:02 PM
Rüzgar Saatleri GooD aNd EvıL Eskiler (Arşiv) 0 10-07-2007 11:34 AM
Türk Savaş Uçakları!Görevin Yunan savaş uçaklarını indirmek! hadden Oyun Download 4 10-03-2006 04:11 PM
Yalan Saatleri Sereniti Eskiler (Arşiv) 1 05-04-2006 02:09 PM

Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 06:44 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.