|
Knight Online Knight Online Hakkındaki Tüm Paylaşımlar... |
|
Konu Seçenekleri | Görünüm Şekli |
04-07-2007, 12:43 AM | #1 |
Forum Müdavimi
Kayit Tarihi: Apr 2007
Nerden: Balıkesir
Yaş: 31
Mesajlari: 2,415
Teşekkür Etme: 32 Teşekkür Edilme: 56 Teşekkür Aldığı Konusu: 49
Üye No: 39171
Rep Power: 1804
Rep Puanı : 3277
Rep Derecesi :
Cinsiyet : Erkek
|
İtemi Silinenler İçin Ticket Örneği...
(unutmadan repleri eks )
ik etmeyelim) işte ticketimiz.. Dear customer support I am xxxxxx ( nick ) server xxxxxx ( server ) ( Hangi charınızın itemleri gitti ise onun adı ve serverini yazıyoruz) I lost some of my legit stuffs at this patch. Please recover my items. Here are my lost item list below. (Asagıya silinen itemlerinizi yazınız.Gercek olanları ve gercek degerlerini yazınız.Yanıltıcı veya yalan beyanlar vermek accountunuzun banlanma sebebidir.) xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx Help me pls. Thank you. (Asagıya en son alısveris yaptıgınız bilgileri ekliyorsunuz.KESN ise KESN yi C&B ise C&B yi ekleyelim) (KESN İCİN) Date . xx.xx.xxxx ( tarihi yazalım) KESN code . xxxxxx (veya C&B icin) Click and Buy mail adress. [email protected] Click and Buy ID . xxxxxxxxxx Credit card last 4 number . xxxx Satici. K2 Network. Inc. Secilen teklif. xxxxxxxxxx Zaman. xx.xx.xxxx.xx.xx.xx Fiyat.EUR xx.xx Usd xx.xx |
Bugün | #n/a |
Bot
Giriş Tarihi: Ocak 2005
Yaş: 0
Mesaj : 0
Üye No: 0
Rep Power: Çok
|
Oburix_hibo (04-07-2007) bu konu için teşekkür ettiler...
|
Bu Konudaki Online üyeler: 3 (Üye Sayisi : 0 Ziyaretçi Sayisi : 3) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konu Baslangic | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Türünün Son Örneği... | ¢яєαмιηg | Korku Odası | 2 | 07-07-2010 03:03 PM |
Ticket Sistemi / Yönetilerle İletişim İçin Yeni Sistem | ŞoVaLYe_77 | Metin2 | 0 | 04-04-2010 07:43 PM |
Cv örneği (çok komik) | LordTurks | Eskiler (Arşiv) | 2 | 03-08-2008 12:10 PM |
Tam bir hıyarlık örneği | mcinar | Eskiler (Arşiv) | 8 | 10-16-2007 01:38 PM |
İngilizce Yazısma Örneği... | ๏๒รєรรเ๏ภ | Eskiler (Arşiv) | 1 | 07-20-2006 11:07 PM |