![]() |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57908
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Unreal Tournament 2003 Hileleri
Oyun sırasında (herzaman olduğu gibi) " tuşuna (İngilizce klavyeniz varsa ~ tuşuna) basarak konsolu veya TAB tuşu ile "quick console"u açıp aşağıdaki kodları yazın: God : Ölümsüzlük açık/kapalı Amphibious - Su altında nefes alma Fly - Uçuş modu Ghost - Duvarlardan yürüyerek geçin Walk - Normal yürüme Invisible true - Görünmezlik açık Invisible false - Görünmezlik kapalı Teleport - crosshair'in gösterdiği yere ışınlanın AllAmmo - Elinizdeki silahlar için full cephane Allweapons - Tüm silahlar Loaded - Tüm silahlar ve full cephane SkipMatch - O anda oynadığınız maçı kazanır ve ladder'da bir üst sıraya çıkarsınız JumpMatch [sayı] - ladder'da istediğiniz maça atlayın, [sayı] yerine örneğin 43 yazarsanız ladder 4, rung 3'e gidersiniz. ChangeSize [#] - Oyuncunun büyüklüğü # oranında değiştirir; örneğin 0.25 veya 2.0 LockCamera - Kamerayı o anda bulunduğu pozisyonda kilitler. ViewSelf true - Kamera oyuncuyu gösterir (sessiz) ViewSelf false - Kamera oyuncuyu gösterir (sesli) ViewBot - Kamera görünen tüm botları sırayla gösterir ViewFlag - Kamera bayrağı taşıyanı gösterir ViewPlayer [oyuncu] - Kamera [oyuncu] isimli oyuncuyu gösterir ViewActor [oyuncu] - Kamera [oyuncu] isimli oyuncuya göre ayarlanır KillViewedActor - Kamera o anda kimin bakış açısındaysa o oyuncuyu öldürür (kendinizi öldürmeyin!) Summon [eşya] SetCameraDist [mesafe] - Kamera mesafesi SetGravity [yerçekimi] - Yerçekimi miktarı SetJumpZ [yükseklik] - Zıplama yüksekliği SetSpeed [kat] - Oyuncunun su ve karadaki hızını [kat] ile çarpar FreezeFrame [süre] - Oyunu [süre] kadar dondurur (pause)
__________________
Buraya Kadarmış .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|