![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
|
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: ιѕтαηвυℓ
Yaş: 33
Mesajlar: 14,099
Teşekkür Etme: 125 Thanked 197 Times in 120 Posts
Üye No: 44060
İtibar Gücü: 4232
Rep Puanı : 10060
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Otomobil pazarı küçülürken büyüdük yeni modelimizle şimdi daha iddialıyız
Geçen yıl tanıtımı yapılan Fiat'ın C sınıfı otomobili Bravo, 29 bin 400 yeni liradan başlayan fiyat etiketiyle satışa çıkıyor. Bravo markasının Avrupa'da bir yılda 92 bin müşteri tarafından tercih edildiğini anlatan Fiat Marka Direktörü Okan Baş, bu yılki hedeflerini 120 bin rakamını yakalamak olduğunu belirtti. Bravo modelinin tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Baş, "Bravo, Türkiye'deki ürün gamımızın en üst modeli olacak." dedi ve ekledi: "Bu marka önümüzdeki döneme güvenle bakmamızı sağlayan bir güç. Fiat'ın arzulanan bir marka olmasına büyük katkı sağlayacaktır." Bravo'nun "C premium hatchback" sınıfını yeniden yapılandıracağını ve Fiat ürün gamının en üst seviyesindeki otomobili olacağını belirten Baş, Bravo'nun hedef kitlesinin eğitimli ve gelir seviyesi yüksek kesim olduğunu kaydetti. Yeni ürünün, yeni Fiat'ın varlığını bir kez daha vurgulayacak bir ürün olacağını ifade eden Baş, otomobilin Fiat'ın marka değerini daha da yukarı çıkaracağını vurguladı. 38 bin adetlik C premium sınıfında mücadele edecek Bravo'nun, bu yıl Türkiye'de satış hedefinin 2 bin 200 adet olarak belirlendiğini aktaran Baş, aracın daha yüksek bir satış potansiyelinin var olduğunu düşündüklerini dile getirdi. Gazetecilerin sorularını da cevaplayan Baş, Bravo'nun Türkiye'de satışının gecikmesinin sebebinin sorulması üzerine, satışa sunulan tarihin plan dahilinde olduğunu, en doğru zamanın bu tarihler olarak belirlendiğini, aracın Avrupa'dan daha geç piyasaya sunulmasının bir dezavantaj oluşturmadığını kaydetti. Fiat'ın son iki yılda büyük bir değişim yaşadığını belirten Baş, geçtiğimiz yılın ilk 9 ayında 2006 yılına göre yüzde 20 küçülen iç pazarın son üç ayda toparlandığını anlattı. Fiat yöneticisi, "Küçülen pazarda otoda payımız yüzde 8,8'den yüzde 10,2'ye, ticaride yüzde 15,9'dan yüzde 17,1'e çıktı. Yüzde 5 küçülen pazarda 77 binlik bir satış rakamına ulaştık. Hem otomobilde hem ticari araç pazarında, her ikisinde birden payını bu kadar artıran tek marka Fiat oldu." diye konuştu. Fiat Pazarlama Müdürü Özgür Özel ise 5 motor ve 4 versiyon seviyesi ile satışa sunulacak Bravo'nun, uçak geliştirmede kullanılan süreçlerin üstünlüğü ile 18 ayda üretime hazır hale getirildiğini söyledi. Bravo'da tasarım, sağlamlık, paranın karşılığı, performans, tüketim ve iç hacim konularına özellikle önem verildi. Euro NCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız alan otomobilde baz versiyondan itibaren 4 havayastığı, ABS+EBD, klima, elektrikli ön camlar, elektrikli dış dikiz aynaları, uzaktan kumandalı merkezî kilit, dual drive direksiyon sistemi gibi özellikler standart donanımda yer aldı. Fiat Bravo'nun iletişiminin sıra dışılıklar ve sürprizlerle dolu olacağını ifade eden Özel, araca ilişkin aktiviteler ve sıradışılıkların, "www.siradisilarabravo.com" adresinde hedef kitle ile buluşturulacağını söyledi. |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|