![]() |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57909
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Aracın 6 litre hacmindeki V12 motoru 500 beygir gücünde ve 1750-3250 devir aralığında 1000 Nm tork üretiyor. Karma kullanımda ortalama 11.3 litre yakıt sarfiyatına sahip Q7 V12 TDI’nın 0-100 km/s hızlanması 5.5 saniye, maksimum hızı ise 250 km/s ile sınırlandırılmış.
Çift turbo beslemeli motorun her iki turbosu da, yüksek denilebilecek 2.7 bar basınç üretiyor ve motorun sıkıştırma oranı 16.0:1. 6 litrelik motorun devasa torku ile sağlıklı şekilde çalışabilmesi için 6 vitesli tiptronic şanzıman yeniden tasarlanmış. quattro sistem, gücün %40’ını ön tekerleklere verirken %60’ını arka tekerleklere iletiyor. Sistem gücü gerektiğinde en iyi tutunmaya sahip aksa yönlendirebiliyor. Öncelikle alüminyum parçalar kullanılarak geliştirilen süspansiyon sistemi önde ve arkada çift salıncaklı. Elektronik olarak kontrol edilebilen havalı süspansiyon sistemi duruma göre alçalıp yükselebiliyor. Görsel olarak aracın ön farları, tampon ve panjuru diğer modellerden farklı. Standart 20 inç olan jantlar isteğe göre 21 inç olarak de seçilebiliyor. ![]()
__________________
Buraya Kadarmış .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|