![]() |
![]() |
#1 |
Forum Aşığı
![]() Üyelik Tarihi: Feb 2007
Konum: ¢αкαℓ.ηєттєη
Yaş: 31
Mesajlar: 4,929
Teşekkür Etme: 235 Thanked 266 Times in 182 Posts
Üye No: 31562
İtibar Gücü: 2445
Rep Puanı : 11542
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Bu oyunda hile yapabilmek için biraz Excel kullanabilmeniz gerekli, oyundaki gemilerin tüm özellikleri belli bir dosyanın içine kaydediliyor ve bu dosyayı Excel ile açıp değişiklikler yapabilirsiniz.
Dosyanın adı "sfbspc13.txt" ve bulunduğu tam yerin adresi de oyunun kurulu olduğu dizinin altındaki "assets\specs\sfbspc13.txt" olarak geçiyor. Bu dosyadan bir geminin her tür özelliğini değiştirmeniz mümkün, ancak üzerinde oynama yapmadan önce her ihtimale karşı dosyanın bir kopyasını güvenliğe almanızı tavsiye ederim. Ayrıca dosya özelliklerinden "read only" şıkkını da kapatmanız gerekecektir. Daha güçlü motorlar: Bunun için şu satırlarda değişiklikler yapmanız gerekecek; R_L_Warp, C_Warp, Impulse, Apr, Battery. Her ırkın gemisinin değişik limitleri bulunmaktadır, mesela Federation gemileri için bu değer en çok 150 civarında olabilmektedir. Daha güçlü kalkanlar: Burada değişiklik yaparken her geminin 6 farklı kalkan alanı bulunduğunu unutmayın, yine farklı ırklar için değişik limitler söz konusu. Federation gemilerinde bu değer 2000 puana dek çıkabilir, ancak mesela Klingon gemileri çok daha düşük değerler taşımak zorunda. Kalkan değerlerini şu satırlarda bulacaksınız; Shield 1, Shield 2_6, Shield 3_5, Shield 4, Shield Total. Ayrıca her gemide bulunan Shield 2_6 ve Shield 3_5 değerleri gemilerin yan kalkan gücünü gösterirler. Sonuç olarak formüle dökmemiz halinde, ortaya şu çıkar; Shield Total = (shield 1) + ((shield2_6) x 2) + ((shield3_5) x 2) + (shield4). Farklı silahlar: Her gemide farklı silah grupları bulunuyor, bunlar hafif (phaser, disruptor, vs.) ve ağır silahlar (photon, rocket, plasma, vs.) şeklinde iki gruba ayrılıyor. Her silah kümesindeki silah sayısını, atış açılarını, enerjilerini ve diğer faktörleri de yine buradan değiştirebilirsiniz. Silah açıları için (weapon arc) değer olarak "ALL" girmeniz, silahlarınızın her yöne ateş edebilmesini sağlayacaktır. Görünmezlik: Herhangi bir gemiye görünmezlik yeteneği kazandırmak son derece kolay. Yapmanız gereken "Cloak num" değerini bulmak ve buraya bir değer girmek, gireceğiniz değer görünmezlik aygıtının çalışırken harcayacağı değeri belirtmektedir. O yüzden çok yüksek bir rakam girerseniz, diğer sistemleriniz enerjisiz kalabilir, dikkatli olun. Yüksek manevra yeteneği: Geminizin hareket yeteneğini "turn mode" ve "move cost" adlı iki bölgedeki değerler tarafından belirlenir. En iyi "turn mode" değeri AA olarak tespit edilmiştir, bu size çok çevik bir gemi kazandırır. "move cost" değeri ise geminizin hareket etmek için harcayacağı enerjiyi gösterir, bunun içinde kullanabileceğiniz en iyi değer 25 olacaktır.
__________________
:wink:
|
![]() |
![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Star Trek: Away Team Hileleri | GooD aNd EvıL | Eskiler (Arşiv) | 0 | 01-08-2008 07:18 PM |
Star Trek: Armada Hileleri | GooD aNd EvıL | Eskiler (Arşiv) | 0 | 01-08-2008 07:17 PM |
Star Trek: Away Team | Tilki_Andre | Eskiler (Arşiv) | 0 | 07-13-2007 09:52 AM |
Star Trek: Away Team | Tilki_Andre | Eskiler (Arşiv) | 0 | 06-25-2007 01:46 PM |
Star Trek - Bütün Filmleri | sparki | Yabancı Film | 1 | 09-21-2006 04:12 AM |