![]() |
|
![]() |
#1 |
Uzman ®
![]() Üyelik Tarihi: Jun 2007
Konum: Cezaevi ¿
Mesajlar: 2,547
Teşekkür Etme: 16 Thanked 27 Times in 23 Posts
Üye No: 43364
İtibar Gücü: 1857
Rep Puanı : 3450
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Bankalarla müşterileri arasındaki sorunlarda uzlaştırıcı olacak, Müşteri Şikayeti Hakem Heyeti uygulaması eylülde başlıyor
TÜRKİYE Bankalar Birliği (TBB), üye bankalar ile bireysel müşterileri arasındaki sorunlarda uzlaştırıcı niteliğe sahip olacak Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti uygulamasını 1 Eylül'de başlatıyor. Hakem Heyeti, banka ve kredi kartları, tüketici kredileri ve diğer bankacılık ürünleri alanlarında banka müşterilerine hizmet verecek. Uygulamaya göre, bankaların bireysel müşterilerinin, şikayetleri ile ilgili olarak, Hakem Heyetine başvurmadan önce, bankalarına başvurmaları gerekecek. Bankaya başvurmadan TBB'ye yapılan başvurular bankaya gönderilecek. Müşteri, bankasından alacağı yanıta göre, dilerse Hakem Heyetine iletilmek üzere TBB'ye ikinci kez başvurabilecek. 30 GÜN İÇİNDE Başvuru formları ve Hakem Heyetinin işleyişi hakkında hazırlanan broşürler, banka şubelerinden ya da 'www.tbb.org.tr' adresinden alınabilecek. Bankanın yanıt verme süresi, başvurunun alındığı tarihten itibaren 30 gün olarak belirlendi. Hakem Heyeti hizmetleri ücretsiz olacak
__________________
'' Efsaneler Olmez , Shekil Degistirir ''
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|