![]() |
![]() |
#1 |
Daimi Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2005
Konum: İstanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 313
Teşekkür Etme: 10 Thanked 995 Times in 141 Posts
Üye No: 10
İtibar Gücü: 2013
Rep Puanı : 50067
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet :
|
![]() Bir Sağlık Kuruluşuna, sağlık hizmeti almak için başvuran herkesin;
1. Hizmetten genel olarak faydalanma: Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya, 2. Eşitlik içinde hizmete ulaşma: Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya, 3. Bilgilendirme: Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye, 4. Kuruluşu seçme ve değiştirme: Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya, 5. Personeli tanıma, seçme ve değiştirme: Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimliklerini, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye, 6. Bilgi İsteme: Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye, 7. Mahremiyet: Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü saglık hizmetini almaya, 8. Rıza ve İzin: Tibbi müdahalelerde rızanın alınmasıına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya, 9. Reddetme ve durdurma: Tedaviyi reddetmeye ve durdurulmasini istemeye, 10. Güvenlik: Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya, 11. Dini vecibelerini yerine getirebilme: Kuruluşun imkanlari ölçüsünde ve idarece aıinan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye, 12. Saygınlık görmes: Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güleryüzlü, nazik, sefkatli sağlık hizmeti almaya, 13. Rahatlık: Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatıiz edici bütün etkenler giderilmiş bir ortamda sağlık hizmeti almaya, 14. Ziyaret: Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye, 15. Refakatçi bulundurma: Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçı bulundurmayı istemeye, 16. Müracaat, şikayet ve dava hakkı: Haklrının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türle başvuru, şikayet ve dava hakıinı kullanmaya, 17. Sürekli hizmet: Gerektiği sürece. sağlık hizmetlerinden yararlanmaya, HAKKI VARDIR.
__________________
1: Gizli mesaj açılsın diye saçma sapan msjlar atmak(fjtogj GİBİ)
2 : sadece smiley kullanmak 3 : Boş mesaj göndermek yasaktır BU KURALLARA UYMAYAN KİŞİLER HAKKINDA GEREKEN İŞLEM YAPILACAKTIR |
![]() |
![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Oy vereceğiniz sandığı öğrenin | GooD aNd EvıL | Yurttan Haberler | 0 | 03-18-2009 07:13 PM |
Cep telefonunuz sahte mi öğrenin | ÇaKıR- | Eskiler (Arşiv) | 1 | 05-07-2008 11:32 PM |
Herkesten önce siz öğrenin!!! | Kéan aRs | Eskiler (Arşiv) | 0 | 02-07-2008 06:18 PM |
İslam'da Kadin Haklari | parlayan güneş | Eskiler (Arşiv) | 0 | 04-14-2007 03:21 PM |
Hasta Haklari Ve Sorumluluklari | Karizmatix | Eskiler (Arşiv) | 4 | 10-06-2006 01:08 AM |